Webové stránky skupiny Prima používají soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.

OK Více informací

Nápověda

Začínáme

Co na Prima PLAY najdu?

Obsah tvoří desítky seriálů a pořadů skupiny Prima, živé vysílání TV kanálů skupiny Prima dle aktuálních vysílacích práv a kompletní archiv produkce TV Prima. Současně máte možnost sledovat veškeré pořady a živá vysílání jak na počítači, tak na telefonech, tabletech a chytrých televizích s HbbTV.

Co je Prima PLAY?

Prima PLAY je internetový videoarchiv TV Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo HbbTV. Archiv tvoří desítky seriálů a pořadů skupiny Prima, živé vysílání TV kanálů skupiny Prima dle aktuálních vysílacích práv a kompletní archiv produkce TV Prima. 

Jak vás mohu kontaktovat?

Pokud chcete s čímkoli poradit, využijte náš kontaktní formulář, případně email play@iprima.cz.

Registrace a uživatelský účet

Jaké funkce mi registrace přinese?

Kromě vlastního uživatelského profilu s mnoha funkcemi a přehledem historie sledování budete mít například možnost sledovat právě rozkoukaný pořad od místa přerušení na jakémkoli vašem zařízení anebo vytvořit seznam oblíbených pořadů a seriálů, ke kterým se tak budete moci kdykoliv rychle vrátit.

Jak se mohu zaregistrovat?

Registrace je velmi jednoduchá. Klikněte na odkaz “Registrujte se na Prima PLAY” v záložce “Přihlásit” v pravé horní části stránek. V registračním formuláři vyplňte pár povinných registračních údajů (email a heslo) a stiskněte tlačítko “Registrovat se na Prima PLAY”. Budete vyzváni k ověření vaší e-mailové adresy pomocí odkazu, který na zadaný e-mail obdržíte. Po jeho potvrzení bude registrace dokončena a vy se můžete přihlásit ke službě Prima PLAY.

Pokud si nechcete pamatovat další heslo a dáváte přednost sociálním sítím, můžete se jednoduše registrovat přes váš Facebook, Gmail nebo Twitter účet.

Poznámka: účet vytvořený na Prima PLAY můžete používat na všech webech TV Prima a naopak. Přihlásit na Prima PLAY se můžete s účtem založeným na všech stránkách skupiny TV Prima.

 

Proč bych se měl/a registrovat?

Registrace na Prima PLAY vám poskytne přístup k funkcím, ke kterým jako neregistrovaný uživatel nebudete mít přístup - kromě vlastního uživatelského profilu s mnoha funkcemi a přehledem historie sledování tak budete mít například možnost sledovat právě rozkoukaný pořad od místa přerušení na jakémkoli vašem zařízení. Zkuste to, nic to nestojí.

Jak mohu zjistit své přihlašovací údaje?

Klikněte na odkaz Přihlásit v liště služby Prima PLAY. Následně zvolte odkaz “Zapomenuté heslo”.

Nebudete mi po registraci každý den posílat nabídky, které mě nezajímají?

Nic takového neplánujeme, naším hlavním cílem je vám nabízet relevantní a vámi oblíbený obsah kdekoliv a kdykoliv, k tomu vás ale potřebujeme bezpečně a lépe poznat, k tomu nám pomůže vaše registrace.

Jak mohu zrušit svůj uživatelský účet?

Oslovte naši uživatelskou podporu pomocí kontaktního formuláře.

Nefunguje mi/nepamatuji si svůj starý nick/přihlášení, co s tím?

Využijte záložku “Přihlášení” a klikněte na “Zapomenuté Heslo”, pokud stále nebudete vědět, jak pokračovat, využijte náš kontaktní formulář nebo nám napište na play@iprima.cz.

Předplatné iPrima bez reklam a platby

Co je to předplatné iPrima bez reklam?

Díky předplatnému iPrima bez reklam máte přístup ke stovkám pořadů a seriálů bez reklam. Zároveň se vaše stránka rozšíří o prostor, který by jinak zabírala reklama a máte tak ještě více místa pro váš oblíbený obsah.

Jaký obsah mám k dispozici s předplatným iPrima bez reklam?

Nabídka obsahu je totožná s nabídkou Prima PLAY bez předplatného, poplatek pouze vypne zobrazování všech forem reklamního sdělení. Ať už se jedná o video nebo o reklamní banner.

Předplatné se vztahuje kromě stánek Prima PLAY také na webové stránky všech hlavních kanálů TV Prima, tj. iprima.cz, prima.iprima.cz, cool.iprima.cz, zoom.iprima.cz, max.iprima.cz a love.iprima.cz. Na ostatní weby v nabídce portálu iPrima se toto předplatné nevztahuje.

Kolik iPrima bez reklam stojí?

Základní měsíční předplatné stojí 49 Kč včetně DPH. Při zakoupení předplatného na delší období se cena služby za měsíc snižuje až na 37 Kč včetně DPH.

Aktuální ceník předplatného:
Základní předplatné na 1 měsíc: 49 Kč vč. DPH 
Zvýhodněné předplatné na 6 měsíců: 249 Kč vč. DPH 
Zvýhodněné předplatné na 12 měsíců: 449 Kč vč. DPH

Jak aktivovat předplatné iPrima bez reklam?

K aktivaci je nutné se registrovat. Pokud již profil máte, přihlaste se. Klikněte na záložku Premium a pokračujte dál dle informací uvedených v záložce.
V současnosti je možné si předplatné aktivovat prostřednictvím mobilního telefonu (Premium SMS), platební karty (služba GoPay) a účtu PayPal.
Předplatné funguje v režimu s automaticky opakovanou platbou (rekurentní platba v 1-, 6- a 12-měsíčním cyklu). V případě platbou Premium SMS je možné předplatit pouze 1 měsíc rekurentně (opakovaně).

Podrobný postup aktivace předplatného ZDE
 

Vrátíte mi peníze, když si zruším předplatné?

Předplatné je aktivní vždy 30 (příp. 180 nebo 360) dní od provedení platby, pokud během této doby předplatné zrušíte, nebude se v následujícím cyklu už opakovat. Již provedené platby nevracíme, službu však máte aktivní až do konce vámi zaplacené doby.

Na kolika zařízeních mohu používat předplatné iPrima bez reklam?

Stránky a videa bez reklam můžete po svém přihlášení používat až na pěti zařízeních. Spravovat svá registrovaná zařízení můžete ve svém uživatelském profilu, v části Nastavení.

Poznámka: Jako samostatná zařízení se projevují i dva (či více) webových prohlížečů používaných na jednom PC (Mac). Doporučujeme proto používat pokud možno vždy jen jeden prohlížeč na jednom PC.

 

Jak zrušit předplatné?

Předplatné můžete kdykoliv zrušit jednoduše ve svém uživateksém účtu v záložce Předplatné.
Zrušení předplatného znamená, že příští naplánovaná platba za předplatné již nebude provedena. Předplatné uhrazené pro aktuální období zůstane aktivní v závislosti na délce objednaného předplatného až do jeho vypršení.


Alternativně lze předplatné zrušit rovněž na straně poskytovatelů jednotlivých platebních nástrojů. Postup, jak v takovém případě postupovat je uveden dále.

Při aktivaci předplatného pomocí SMS:

Stačí odeslat SMS s textem STOP PLAY na číslo 90211. Je třeba SMS odeslat ze stejného čísla, které bylo použito při aktivaci předplatného.

Po deaktivaci Vám přijde SMS ve tvaru "Mesicni platba za predplatne iPrima bez reklam byla deaktivovana.". Pokud Vám tato zpráva nepřišla, je zřejmé, že text nebyl úplný (musí znít STOP PLAY), nebo byl odeslán na nesprávné číslo (musí být odeslán na číslo 90211).

Při aktivaci předplatného pomocí platební karty (služba GoPay):

Předplatné zrušíte ve svém uživatelském profilu v sekci Nastavení předplatného, kde najdete odkaz na zrušení svého předplatného nebo změnu platební metody.

Rekurentní předplatné je rovněž možno zrušit ve vaší e-peněžence na stránkách společnosti GoPay. Odkaz s přístupem k vaší e-peněžence vám společnost GoPay zaslala e-mailem po provedení první platby.

Při aktivaci předplatného pomocí účtu PayPal:

Přihlaste se ke svému účtu PayPal na adrese www.paypal.com, v sekci Profile zvolte možnost My money a klikněte na odkaz Update u položky My preapproved payment.

Poté dohledejte platební profil s označením TV Prima spol. s r. o. a klikněte na něj. V detailu tohoto platebního profilu zvolte u položky Status možnost Cancel.

Co znamená registrace zařízení?

Při prvním spuštění vašeho oblíbeného obsahu na novém zařízení (např. webovém prohlížeči, v mobilním telefonu, atp.) proběhne registrace tohoto zařízení k vašemu účtu, přičemž si pro svou lepší pozdější orientaci můžete takové zařízení pojmenovat. Tím dojde automaticky k obsazení volné pozice pro zařízení (slotu).

Celkem máte k dispozici 5 volných pozic, které mohou být v jednu chvíli obsazeny vašimi zařízením a se kterými se můžete k Prima PLAY přihlašovat. Jako samostatná zařízení se projevují i dva (či více) webových prohlížečů používaných na jednom PC (Mac). Doporučujeme proto používat pokud možno vždy jen jeden prohlížeč na jednom PC.

Aby nedocházelo k případnému zneužití prémiového účtu, je počet změn v registracích zařízení omezen na 20 za měsíc

Spravovat (tj. odhlašovat nebo přejmenovávat) svá registrovaná zařízení můžete ve svém uživatelském profilu, v části Nastavení.

Toto opatření se vztahuje pouze na účty s aktivním předplatným.

Co znamená rekurentní (opakovaná) platba?

Předplatné služby iPrima bez reklam se automaticky sjednává v tzv. rekurentním režimu, tzn. platba za službu se bude automaticky opakovat každý měsíc po uplynutí 30 dnů od předchozí platby, nemusíte tak přemýšlet, kdy proběhne další platba, a vše zařídíme za vás. Veškerou historii a den platby naleznete ve svém uživatelském profilu.

Podrobný postup aktivace předplatného

Krok 1) Zvolte záložku “Premium” a zadejte své přihlašovací údaje, pokud ještě nejste registrovaný uživatel, návod naleznete ZDE 

Krok 2) Vyberte si vámi preferovaný způsob (SMS, Platební karta, PayPal) platby / délky předplatného (1, 6, 12 měsíců) a klikněte na “Aktivovat iPrima bez reklam”

Krok 3) Následující stránka shrne vámi vybranou kombinaci předplatného / platební metodu a nabídne pokračovat dle vámi vybraného způsobu platby:


A, Odkaz do platební brány v případně platby kartou 

B, Zadání svého telefonního čísla pro platbu Premium SMS

C, Odkaz do platební brány a přihlášení PayPal

 

A, Platba kartou: Byli jste přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti GoPay. Zadejte číslo Vaší karty, její platnost a ověřovací kód, který najdete na zadní straně karty (poslední trojčíslí).

B, Premium SMS: Po zadání vašeho telefonního čísla vám přijde SMS, na kterou v případě zájmu o předplatné odpovíte ANO PLAY

C, PayPal: Byli jste přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti PayPal, přihlaste se a schvalte platbu.

 

Krok 4) Po provedení vybrané platební metody se automaticky vrátíte zpět na stánky Prima PLAY a vaše předplatné bude ihned aktivováno, pro jistotu je možné se odhlásit a opět přihlásit. Dokud budete naším předplatitelem, nikdy už na Prima PLAY neuvidíte další reklamu!

V případě neúspěšné platby:

Pokud Vás systém vrátí na úvodní stránku s červeným chybovým hlášením, platba za předplatné byla neúspěšná. V takovémto případě si ověřte u své banky, zda máte aktivovanou možnost platit kartou na internetu, případně si zkontrolujte stav Vašich finančních prostředků na Vašem bankovním účtu.

Jak zaplatit za předplatné iPrima bez reklam?

V současnosti je možné si předplatné iPrima bez reklam aktivovat pomocí mobilního telefonu, platební karty (prostřednictvím služby GoPay) a účtu PayPal.

Jak probíhá platba pomocí mobilního telefonu?

Platba probíhá v několika krocích. Jednotlivé kroky se řídí Kodexem Asociace provozovatelů mobilních sítí pro poskytování platebních prémiových SMS.

Nejdříve nám poskytnete své telefonní číslo. Na toto číslo zašleme objednávkovou SMS. Tu potvrdíte odepsáním ANO PLAY. Následně bude vaše předplatné Prima PLAY aktivováno pomocí platební premium SMS.

Pro úspěšné provedení platby pomocí mobilního telefonu musíte mít u svého operátora aktivované prémiové SMS a v případě předplacené karty mít dostatečný kredit (alespoň 49 Kč).

Kolik zaplatím za předplatné Prima PLAY při platbě mobilním telefonem?

Za předplatné Prima PLAY zaplatíte 49 Kč včetně DPH za každý měsíc. Předplatné je každý měsíc automaticky obnovováno.

V současnosti je platba mobilním telefonem dostupná pouze pro jednoměsíční automaticky opakované (rekurentní) předplatné.

Co mám dělat, když mi při pokusu o platbu přišla SMS s informací „Služba PR SMS není pro váš účet aktivní”?

Znamená to, že u svého telefonního čísla nemáte aktivovanou službu tzv. Prémiových SMS. O službu pro transakce pomocí PR SMS je nezbytné požádat svého operátora. 
U vybraných účtů může dojít k omezení plateb pomocí PR SMS v případě špatné platební morálky.

Kolik času mám na potvrzení aktivace předplatného odepsáním ANO PLAY?

Na potvrzení máte až jeden den. Váš účet se vám však aktivuje až v době, kdy zadáte kontrolní kód, který vám byl zaslán.

Byl mi odcizen telefon, nebo jsem změnil telefonní číslo. Jak mám postupovat, když chci pokračovat s platbou za předplatné Prima PLAY?

Napište nám na e-mail play@iprima.cz. Doplňující informace o platebním systému získáte od poskytovatele plateb pomocí SMS – MEDIA SUPPORT, s.r.o. na telefonním čísle +420 266 700 900.

Jak mohu předplatné zrušit?

Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Chci začít platit kartou. Co mám zkontrolovat nejdříve?

Prověřte, zda máte aktivované platby na internetu na své platební kartě. (případně požádejte svoji banku o aktivaci) 
Zkontrolujte termín ukončení platnosti Vaší platební karty, jakmile Vám skončí platnost, transakce se automaticky ukončí.
Aby bylo možné opakovanou platbu realizovat, je zapotřebí mít pokaždé dostatečný obnos na Vašem účtu.

Předplatné se sjednává v režimu s automaticky opakovanou platbou (rekurentní platba v 1-, 6- a 12-měsíčním cyklu), je však možné ho kdykoliv zdarma zrušit.

Automaticky opakovaná platba znamená, že se Vám částka za Prima PLAY předplatné strhne automaticky každý měsíc, dokud své předplatné nezrušíte.

Česká spořitelna www.csas.cz tel: 800 207 207
ČSOB www.csob.cz tel: 800 300 300
Komerční banka www.kb.cz tel: 800 521 521
Raiffeisenbank www.rb.cz tel: 800 900 900
FIO banka www.fio.cz email: fio@fio.cz
mBank www.mbank.cz tel: 844 777 000
Jak probíhá platba pomocí platební karty?

Platba probíhá v několika krocích. Po přihlášení/registraci vyberete v sekci “Premium” délku předplatného a metodu platby skrz vaši platební kartu. Následně budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti GoPay, která pro nás tuto platební metodu zajišťuje. Během platby budete požádáni o řadu údajů, které můžete přečíst na své platební kartě. Po ověření platby budete přesměrováni zpět na Prima PLAY, kde bude zobrazen výsledek platby. Pokud se platba podaří, bude vám předplatné Prima PLAY ihned aktivováno. Po platbě dostanete e-mail ze společnosti GoPay, ve kterém je návod pro další případné nastavení platby – tento e-mail prosím nemažte, později jej můžete potřebovat.

Kolik zaplatím za předplatné PRIMA PLAY při platbě platební kartou?

Za předplatné Prima PLAY zaplatíte od 37 do 49 Kč včetně DPH za každý měsíc v závislosti na délce zakoupeného předplatného.

Co mám dělat, když platba selže?

Přesvědčte se, že pro vaši platební kartu jsou povoleny platby na internetu, že její platnost nekončí před datem konce požadovaného předplatného Prima PLAY a že je na kartě dostatečný zůstatek (49 Kč pro platbu za jeden měsíc nebo 249 Kč pro platbu za 6 měsíců). Pokud se domníváte, že jde o problém na straně poskytovatele služby, oslovte prosím technickou podporu společnosti GoPay na adrese podpora@gopay.cz nebo na tel: 387 685 102 (Po–Pá / 7–17 hod.).

Jak mohu předplatné zrušit?

Předplatné můžete kdykoliv bezplatně zrušit ve svém uživatelském účtu. Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Jak probíhá platba pomocí účtu PayPal?

Platba probíhá v několika krocích. Po přihlášení/registraci vyberete v sekci “Premium” délku předplatného a metodu platby skrz váš účet PayPal. Následně budete přesměrováni na zabezpečené stránky platební brány PayPal.com, kde budete vyzváni k přihlášení ke svému PayPal účtu, příp. zde máte možnost si účet založit. Po přihlášení stačí už jen autorizovat platbu pomocí tlačítka “Agree and Continue”. 
Po ověření platby budete přesměrováni zpět na Prima PLAY, kde bude zobrazen výsledek platby. Po platbě dostanete e-mail ze společnosti PayPal s rekapitulací platby.

Co je to PayPal?

PayPal je celosvětově nejpoužívanější systém zabezpečené bezhotovostní platby na internetu. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami. Jeho největšími výhodami jsou jednoduchost použití a možnost provádět platby pomocí platební karty, aniž by obchodník získal jakékoliv informace o vaší platební kartě. Jedná se tedy o vysoce bezpečnou platební metodu.

Kolik zaplatím za předplatné Prima PLAY při platbě účtem PayPal?

Za předplatné Prima PLAY zaplatíte od 37 do 49 Kč včetně DPH za každý měsíc v závislosti na celkové délce zakoupeného předplatného.

Co mám dělat, když platba selže?

Pokud na svém PayPal účtu máte nulový kredit (tzn. že platba bude provedena přímo prostřednictvím platební karty, kterou jste ke svému účtu PayPal zaregistrovali), přesvědčte se, že je karta platná a máte u ní povoleny platby na internetu. Pokud se domníváte, že jde o problém na straně poskytovatele služby, obraťte se na naše zákaznické oddělení na emailu play@iprima.cz.

Jak mohu předplatné zrušit?

Předplatné můžete kdykoliv bezplatně zrušit ve svém uživatelském účtu. Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Dostupnost a funkce

Moje oblíbené: Jak funguje seznam oblíbených pořadů a videí?

Každý registrovaný uživatel má po přihlášení své osobní seznamy videí. V současnosti jsou k dispozici tři typy seznamů: rozkoukaná videa (Mám rozkoukané), oblíbená pořady a videa (Moje oblíbené) a shlédnutá videa (Moje historie).

Seznam oblíbených pořadů, seriálů nebo videí si můžete vytvářet libovolně, dle vlastních potřeb tak, že si video nebo pořad do tohoto seznamu přidáte pomocí tlačítka s ikonkou srdce, které najdete v horní části stránky s pořadem (pod hlavním obrázkem). Obdobné tlačítka najdete u pořadů a videí i v ostatních našich aplikacích.

Pokud se tedy často vracíte k některému svému oblíbenému seriálu, není třeba jej hledat, stačí si ho přidat do seznamu oblíbených a mít ho tak vždy hned po ruce a to na všech zařízeních, která pro sledování Prima PLAY využíváte.

Odebrat pořad nebo vide ze seznamu můžete jednoduše hned na několika místech:

  • Na stránce seriálu nebo videa pomocí stejného tlačítka s ikonou srdce, kterým jste video do seznamu předtím přidali (na webových stránkách i v ostatních aplikacích Prima PLAY)
  • Na stránce s osobními seznamy videí Můj PLAY pomocí červeného křížku Smazat (pouze na webových stránkách)
  • Ve správě videí v uživatelském profilu v záložce Moje tiuly (pouze na webových stránkách)
  • V mobilních aplikacích Prima PLAY v seznamu Oblíbené dlouhým stisknutím obrázku vybraného videa nebo pořadu
Mám rozkoukané: Jak funguje seznam rozkoukaných videí?

Každý registrovaný uživatel má po přihlášení své osobní seznamy videí. V současnosti jsou k dispozici tři typy seznamů: rozkoukaná videa (Mám rozkoukané), oblíbená videa (Moje oblíbené) a shlédnutá videa (Moje historie).

Výhodou tohoto seznamu je, že nemusíte složitě vyhledávat, které video jste si naposledy pustili a nestihli dokoukat. Všechna takto rozkoukaná videa máte jednoduše vždy po ruce v tomto seznamu.

Seznam rozkoukaných videí „Mám rozkoukané“ se vytváří postupně automaticky tak, že po spuštění videa se toto zařadí na začátek seznamu. Nestane se tak ihned po spuštění videa, ale až po nepřetržitém odehrání aspoň 30 sekund z toho videa.

Video v seznamu zůstane tak dlouho, dokud rozkoukané video nedosledujete do konce, resp. aspoň přibližně 95% z celkové délky videa. Není nutné sledovat celé video nepřetržitě, ale přehrávač musí zaznamenat, že už jste k této hranici dospěli, což je možné i přetočením videa (přehrávač vaši pozici ve videu zaznamenává každých 30 sekund, proto je naopak třeba, aby nepřetržité přehrávání u konce videa trvalo aspoň těchto 30 sekund).

Poté se video automaticky přesune ze seznamu "Mám rozkoukané" do seznamu "Moje Historie".

Moje historie: Jak funguje seznam zhlédnutých videí?

Každý registrovaný uživatel má po přihlášení své osobní seznamy videí. V současnosti jsou k dispozici tři typy seznamů: rozkoukaná videa (Mám rozkoukané), oblíbená pořady a videa (Moje oblíbené) a shlédnutá videa (Moje historie).

Tento seznam vám dává přehled o tom, která videa jste již dosledovali do konce. Můžete tak například snadno přejít k tomuto videu a v seznamu dalších epizod jednoduše spustit epizodu navazující.

Seznam dokoukaných videí se vytváří postupně automaticky tak, jak jednotlivá videa přehráváte do konce, resp. pokud přehrajete aspoň přibližně 95% z celkové délky videa. Není nutné sledovat celé video nepřetržitě, ale přehrávač musí zaznamenat, že už jste k této hranici dospěli, což je možné i přetočením videa (přehrávač vaši pozici ve videu zaznamenává každých 30 sekund, proto je naopak třeba, aby nepřetržité přehrávání u konce videa trvalo aspoň těchto 30 sekund).

Dokud přehrávané video neshlédnete celé, budete ho mít zařazené v seznamu rozkoukaných videí „Mám rozkoukané

Video v seznamu Moje historie zůstane maximálně 14 dní, nebo dokud jej sami ze seznamu neodeberete, příp. nezačnete ho sledovat opět od začátku.

Odebrat video ze seznamu můžete kdykoliv jednoduše na dvou místech:

  • Na stránce s osobními seznamy videí Můj PLAY pomocí červeného křížku Smazat (pouze na webových stránkách)
  • Ve správě videí v uživatelském profilu v záložce Moje tiuly (pouze na webových stránkách)
Budu moci nabídku Prima PLAY využít i na svém mobilním zařízení, nebo na své televizi?

Ano. Aplikaci si můžete bezplatně stáhnout pro veškerá iOS zařízení a Android 4.1 a vyšší. Archiv je také zdarma přístupný všem chytrým televizím podporujícím protokol HbbTV.

Odkaz iOS ZDE

Odkaz Android ZDE

Na jakých zařízeních je služba Prima PLAY dostupná?

Prima PLAY je v současnosti dostupná na webových stránkách, tedy pro PC, MAC, a mobilní prohlížeče, dále prostřednictvím aplikací pro mobilní telefony Android 4.1. a vyšší, iOS, a také v aplikaci pro chytré televizory podporující protokol HbbTV. V brzké době se můžete těšit na aplikaci pro Windows Phone a dedikovanou aplikaci pro tablety.

Co je aplikace Prima PLAY pro tablety iPad a telefony iPhone?

Prima PLAY je internetový videoarchiv TV Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu. Archiv tvoří desítky seriálů a pořadů skupiny Prima, živé vysílání TV kanálů skupiny Prima dle aktuálních vysílacích práv a kompletní archiv produkce TV Prima. Současně máte možnost sledovat veškeré pořady a živá vysílání jak na počítači, tak na telefonech a tabletech společnosti Apple.

Jak získat přístup k aplikaci pro chytrá zařízení Apple?

Aplikaci stahujte zdarma ZDE

Co je aplikace Prima PLAY pro zařízení s OS Android?

Prima PLAY je internetový videoarchiv TV Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu. Archiv tvoří desítky seriálů a pořadů skupiny Prima, živé vysílání TV kanálů skupiny Prima dle aktuálních vysílacích práv a kompletní archiv produkce TV Prima. Současně máte možnost sledovat veškeré pořady a živá vysílání jak na počítači, tak na telefonech a tabletech podporující operační systém Android 4.1 a výše.

Jak získat přístup k aplikaci pro chytré telefony a tablety s OS Android?

Aplikaci stahujte zdarma ZDE

Jakou verzi OS Android musím mít, abych mohl mít aplikaci v telefonu nebo ve svém tabletu?

Vaše zařízení musí mít operační systém Android minimálně ve verzi 4.1. a vyšší.

Upozornění: Vzhledem k různorodosti zařízení se systémem Android, různým systémovým nadstavbám od výrobců apod., nejsme schopni 100% garantovat bezproblémovou kompatibilitu se všemi zařízeními dostupnými na trhu. Průběžně monitorujeme různé verze systémů, nová zařízení a naši aplikaci budeme i nadále průběžně aktualizovat a testovat pro zajištění co nejlepší kompatibility s co největším počtem zařízení.

Co je to HbbTV?

Hybridní televize kombinuje televizní vysílání s širokopásmovým internetem. Proto má název HbbTV - Hybrid Broadcast Broadband TV. Platforma HbbTV sjednocuje výrobce přijímačů a vysílatele s cílem, aby interaktivní služby byly v televizích různých značek a divák nemusel při nákupu televizoru hledat, která služba bude na tv fungovat a která ne. Tuto univerzálnost má zaručit značka HbbTV. Hybridní televize slučuje na obrazovce výhody standardního televizního vysílání s možnostmi příjmu jakéhokoliv obsahu šiřitelného po internetu. Informace lze přenášet jen v části obrazovky, zatímco divák může dál sledovat svůj oblíbený televizní pořad. HbbTV jednoduše ovládáte pomocí svého dálkového ovladače. Do nabídky HbbTV vstoupíte jednoduše stisknutím červeného tlačítka.

Jak zapojím a nastavím HbbTV?

SmartTV je televize připojitelná k internetu, ale automaticky to neznamená, že podporuje HbbTV. HbbTV tedy můžete využívat v případě, že tuto funkci váš televizor podporuje. Ke sledování HbbTV potřebujete televizi nebo set-top-box s podporou HbbTV a připojení k internetu. Pokud máte televizor zakoupený v posledních 2 letech připojený k internetu, vaše šance jsou velmi vysoké. Bohužel někteří výrobci neaktivují HbbTV automaticky a tak je možné, že budete muset funkci spustit v nastavení - tento postup se liší pro každého výrobce i modelovou řadu (Seznam televizorů podporujících HbbTV ZDE).

Pokud máte funkci aktivovanou, tak stiskem červeného tlačítka vstoupíte do základní nabídky HbbTV Prima Play.

K pohybu v nabídce používejte kurzová tlačítka na dálkovém ovladači. Produkty jsou rozdělené stejně jako na stránkách, proto je snadné se v aplikaci rychle zorientovat.

Jak získat přístup k aplikaci pro chytrý televizor (HbbTV)?

Pokud jste si jistí, že máte HbbTV aktivované (Jak zapojím a nastavím HbbTV), stačí naladit jakýkoli z kanálů TV Prima a aktivovat aplikaci stisknutím červeného tlačítka na vašem ovladači.

Jak se přihlásím na své chytré TV v HbbTV?

Postup pro přihlášení

  1. Přihlaste se ke svému účtu, nebo se registrujte na stránce www.primaplay.cz.
  2. Ve svém uživatelském účtu v sekci Nastavení – Správa zařízení klikněte na tlačítko „Vygenerovat párovací kód HbbTV“.
  3. Vygenerovaný kód zadejte na vaší TV v sekci Přihlášení (ikona s postavou), pod tlačítkem Zadat párovací kód

Po přihlášení budete mít k dispozici své seznamy oblíbených titulů, nedosledovaných videí, využívat více profilů, nebo automaticky navazovat na přerušené přehrávání videa.
Pokud máte navíc aktivní předplatné iPrima bez reklam, budete moct sledovat všechna videa zcela bez reklam.

Poznámka: Pokud váš televizor vyžaduje zadání párovacího kódu opakovaně po spuštění aplikace, zřejmě nepodporuje jeho ukládání. Více informací najdete zde.

Jaké minimální internetové připojení potřebuji pro sledování na mobilním telefonu nebo tabletu?

Doporučujeme vždy pro sledování být připojen přes WiFi s minimální rychlostí 1 mb/s.

Měl jsem aplikaci Prima Play pro televizory Panasonic, co se s ní stalo?

Podpora byla k 31.12.2015 ukončena a nahrazena aplikací pro HbbTV, která nám dovoluje zaručit stejnou kvalitu sledování pro všechny výrobce televizí. Za případné komplikace se omlouváme.

Seznam televizorů podporujících HbbTV (9.12.2015)

Samsung
Modelový rok 2015:
JS9502, JS9002, JS8502, JU7502, JU7002, JU6742, JU6672, JU6652, JU6642, JU6572, JU6472, JU6412, JU6400, J6302, J5672, J5572, J5502 Modelový rok 2014:
UEH5600, UEH5500, UEH5570, UEH6200, UEH6270, UEH6400, UEH6410, UEH6470, UEH6500S, UEH6640S, UEH6650S, UEH6670S, UEH6700S, UEHU6900, UEH7000S, UEHU7500, UEH8000S, UEHU8500, PE43H4500, PE51H4500
Modelový rok 2013:
F8000, F7000, F6800, F6770, F6750, F6740, F6670, F6650, F6640, F6510, F6500, F6400, F6300, F6200, F5500, F5400, F5300, F4510, F4500
Modelový rok 2012:
Řada UE: ES9000, ES8000, ES7000, ES6100, ES6100, ES6300, ES6340, ES6530, ES6540, ES6560, ES6570, ES6710, ES6800, ES6900, ES5500, EH5300, ES5400, ES5410, EH5450, ES5700, EH4510, EH4500
Řada PS: E8000, E6500, E550, E6500, E550

LG
Modelový rok 2015:
EG960V, EF950V, EG920V, UF950V, UF940V, UG880V, UG870V, UG860V, UF860V, UF850V, UF800V, UF770V, UF695V, UF690V, UF680V, UF640V, LF650V, LF630V, LF590V, LF580V, LF491U/B
Modelový rok 2014:
EC980V, EC970V, EC930V, UC9V, UB980V, UC970V, UB950V, UB850V, UB830V, UB820V, UB800V, LB870V, JL9000, LB730V, LB670V, LB700V, LB650V, LB630V, LB610V, LB580V, LB580U, LB570V, LB570U, LB490U
Modelový rok 2013:
LA960V, LA860V, LA790V, LA740S, LA690S, LA691S, LA660S, LA640S, LA620S, LN575S, LN570S, LN460R, LN6130
PH670S, PH660S
Modelový rok 2012:
LM620S, LM640S, LM660S, LM669S, LM670S, LM760S, LM860V, LM960V, LS570S, PM670S, PM680S, PM970S

Panasonic
Modelový rok 2015:
CS500, CS510, CS520, CS620, CS630, CX670, CX680, CX700, CX740, CX750, CX800, CR730, CR850
Modelový rok 2014:
AS500, AS520, AS600, AS640, AS650, AS740, AS750, AS800, AX800, AX900
Modelový rok 2013:
LCD WT60, LCD DT60, LCD FT60, LCD ET60, LCD E6
PDP ZT60, PDP VT60, PDP GT60, PDP ST60
Modelový rok 2012:
LCD DT50, LCD ET5, LCD ET50, LCD WT50, PDP GT50, PDP ST50, PDP UT50, PDP VT50, PDP XT50
Modelový rok 2011:
PDP VT30

Sony
Modelový rok 2015:
X9505B, S9005B, S8505C, X9305C, X9005C, X8505C, X8507C, X8509C, X305C, X307C, X309C, W855C, W859C, W805C, W807C, W808C, W755C, W756C, W705C, R550C, R500C
Modelový rok 2014:
W955B, W855B, W815B, W805B, W706B, W705B, W605B, W585B, X9005B, X8505B, X9005
Modelový rok 2013:
W905A, W807A, W805A, W685A, W655A, W656A, W654A, W653A, W651A, W650A, W605A, W603A, W600A, X9005A
Modelový rok 2012: 
HX855, HX850, HX756, HX755, HX751, HX750, EX655, EX653, EX650, EX555, EX553, EX550

Philips
Modelový rok 2015:
PFT5300/12, PFT5500/12, PFT6510/12, PFT6520/12, PFT6550/12, PFT6550/12, PUT6400/12, PUS7100/12, PUS7150/12, PUS7600/12, PUS8600/12, PUS8700/12
Modelový rok 2014:
55PUS8809/12, 48PFS8109/12, 55PFS8109/12, 48PFS8209/12, 55PFS8209/12, 42PUS7809/12, 49PUS7809/12, 55PUS7809/12, 42PFS7509/12, 47PFS7509/12, 55PFS7509/12, 65PFS7559/12, 42PFS7109/12, 47PFS7109/12, 55PFS7109/12, 40PFS6719/12, 48PFS6719/12, 32PFK6509/12, 40PFS6609/12, 48PFS6609/12, 55PFS6609/12, 65PFS6659/12, 42PFH6309/88, 47PFH6309/88, 55PFH6309/88, 42PFH6109/88, 47PFH6109/88, 55PFH6109/88, 42PFH5609/88, 47PFH5609/88, 55PFH5609/88, 32PFH5509/88, 40PFH5509/88, 48PFH5509/88, 55PFH5509/88, 32PHH4509/88, 40PFH4509/88, 50PFH4509/88
Modelový rok 2013:
PFL6008K/12, PFL6188K/12, PFL6198K/12, PFL7008K/12, PFL7108K/12, PFL8008S/12, PFL8708S/12, PDL8908S/12
Modelový rok 2012:
PFL9607S/12, PFL8007K/12, PFL6007K/12, PFL6907K/12, PFL6877K/12, PFL6687K/12, PFL6097K/12, PFL6067K/12, PFL7007K/12, PFL6907K/12, PFL6087K/12
Následující modely 2012 od verze software 000.093:
PFL5537K/12, PFL5527K/12, PFL5507K/12
Modelový rok 2011 od verze software 014.104:
PFL6606H/12, PFL6606K/02, PFL6626H/12, PFL6626K/02, PFL6636H/12, PFL6806H/12, PFL6806K/02, PFL7406H/12, PFL7406K/02, PFL7456H/12, PFL7476H/12, PFL7486H/12, PFL7496H/12, PFL7606H/12, PFL7606K/02, PFL7656H/12, PFL7666H/12, PFL7676H/12, PFL7696H/12, PDL7906H/12, PFL7956H/12, PFL8606H/12, PFL8606K/02, PFL8686H/12, PFL9606H/12, PFL9606K/02, PFL9706H/12, PFL9706K/02

Sharp
Modelový rok 2014:
LC42LE760E, LC42LE761E, LC42LE762E, 50LE760E, 50LE761E, 50LE762E, LC60UQ10E, LC70UQ10E, LC80UQ10E
Modelový rok 2013:
LE350V, LE351V, LE352V, LE650V, LE651V, LE652V, LE650E, LE651E, LE652E, LE750V, LE751V, LE752V, LE750E, LE651E, LE652E, LE657E, LE747E, LE757E, LE857E
Modelový rok 2012: 
LE340EV, LE341S, LE540EV, LE542EV, LE730EV, LE732E, LS340EV
Modelový rok 2011: 
LE630, LE632

Loewe
Modelový rok 2015:
Reference (55, 75, 85), Connect (32, 40, 48, 55, 75), Art (40, 48, 55)

TCL
Modelový rok 2015:
UxxS8806DS, UxxS7806S, UxxS6806S, FxxS4805S
Modelový rok 2014:
UxxS7606DS, LxxS4604DS/FS, LxxS4603DS/FS
Modelový rok 2013:
LxxE5503FS

Thomson
Modelový rok 2015:
xxUA9806, xxUZ8876, xxUA8696, xxUA7706, xxUA6606, xxUA6406W, xxUA6406, xxUA6404, xxFA5405, xxFA5404, xxFA5403W, xxFA5403, xxFA4445W, xxFA4445, xxFA4444W, xxFA4444, xxFA4443W, xxFA4443
Modelový rok 2014:
xxUZ8866, xxUZ8766, xxUZ7866, xxUZ7766, xxUZ7775, xxFZ5635W, xxFZ5635, xxFZ5634, xxFZ5633W, xxFZ5633, xxFZ5535, xxFZ5534W, xxFZ5534, xxFZ5533W, xxFZ5533, xxFZ4633, xxFZ4533
Modelový rok 2013:
xxUW9786, xxUW9766, xxFW8785, xxFW6765, xxFW5565, xxW5564, xxFW5563W, xxFW5563, xxFU5555CS, xxFW5555, xxFU5554C, xxFW5554, xxFU5554CW, xxFU5553CW, xxFU5553C, xxFW5553, xxFU5463, xxFU3563C

Finlux
Modelový rok 2015:
32FLHZR242BC, 42FLHZR242BHC, 50FLHZR242BC, 55FLHZR242BHC, 65FLSZR242BHC
Modelový rok 2014:
32FLHZR160C, 42FLHMR242BHC, 50FLHMR242BC, 50FLHMR985LC, 65FLHMR986LHC

Gogen
Modelový rok 2015:
TVU55348STWEB, TVL50248WEB, TVF48276WEB, TVL42248WEB, TVF40248WEB, TVF40550WEBW, TVF40384WEB, TVF32257SWEB, TVF32157WEB, TVH32384WEB, TVH32550WEBW, TVH24550WEBW, TVH24384WEB
Modelový rok 2014:
TVLxx248WEB, TVFxx248WEB, TVFxx276WEB, TVLxx257SWEB, TVFxx257SWEB, TVFxx257WEB, TVFxx157WEB, TVHxx357WEB
Modelový rok 2013:
TVL147WEB, TVL157WEB, TVL137WEB, TVL780WEBW

Grundig
Modelový rok 2015:
32VLE6522BL, 32VLE6522WL, 40VLE6522BL, 42VLE8474BL, 49VLE8474BL, 55VLE8474BL
Modelový rok 2014:
40VLE6339BR, 46VLE7239BR, 32VLE7321BH, 40VLE7321BH, 32VLE7420BH, 40VLE7432BL, 42VLE9481SL, 47VLE9481SL, 55VLE9481SL

Hyundai
Modelový rok 2015:
FL50S372SMART, FL40S311SMART, FL40211SMART, DLF32295SMART, HL32382SMART, HL32211SMART, HL24382SMART, HL24211SMART, FL22211SMART
Modelový rok 2014:
FLxx372SMART, FLxxS372SMART, FLxx382SMART, HLxx382SMART, DLFxx295SMART, FLxx285SMART, HLxx375SMART, HLxx375SMART, FLxxS367SMART, FLxxTS752SMART, FLxx267SMART
Modelový rok 2013:
DFL285SMART, DLH285SMART, LLH285SMART, LLH385SMART, LLF285SMART

Neuvádíme rozměr televizoru, který bývá vždy před uvedeným typovým číslem (např. 55EG960V), protože stejná typová čísla mají televizory různých úhlopříček.

Řešení problémů

Co (jaké vybavení) potřebuji pro přehrávání videa?

Pro bezproblémové přehrávání pořadů nabízených ve službě Prima PLAY je doporučena alespoň tato konfigurace:

HW: Procesor Intel Pentium 4 s frekvencí 3GHz nebo ekvivalent, 2GB RAM, grafická karta s akcelerací videa, zvuková karta a především kvalitní připojení k internetu.

SW: Operační systém Windows 7 nebo vyšší, prohlížeč MS IE 10+, Firefox 3.5 a vyšší nebo Google Chrome 11 a vyšší, aktuálním Adobe Flash Player a ovladače pro přehrávání videa s podporou formátu H.264 (v současné době je plug-in pro přehrávání videa ve formátu H.264 součástí Adobe Flash Playeru a nevyžaduje samostatnou instalaci).

Spustit test kompatibility

Test kompatibility

Pomocí níže uvedeného odkazu můžete provést test kompatibility Vašeho systému s technickými požadavky na přehrávání pořadů a vysílání živých přenosů na Prima PLAY. Po dokončení testu budete informování o případné potřebě provedení aktualizace některých součástí Vaše PC.

Spustit test kompatibility

Nejnovější aktualizace

V případě potřeby zde najdete nejnovější aktualizace nejběžněji používaných prohlížečů.

Mozilla Firefox

Google Chrome

Internet Explorer

Jaké připojení k internetu musím mít pro plynulé přehrávání videa na počítači?

Pokud váš počítač vyhovuje doporučené systémové konfiguraci a videa se stále přehrávají trhaně, restartujte svůj internetový prohlížeč a spusťte video znovu. Jestliže si nejste jistí rychlostí svého připojení, můžete si ho otestovat ZDE.

Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?

Pokud jste si jisti tím, že rychlost vašeho připojení je vyšší než 1 Mb/s, a přesto máte problémy s přehráváním videí, je pravděpodobné, že váš poskytovatel internetu může používat takzvanou agregaci. Agregace se obvykle uvádí ve tvaru 1 : N, kde N značí další počet počítačů, se kterými linku pro připojení k internetu sdílíte. Má-li tedy například vaše připojení rychlost jeden megabit za vteřinu a agregaci 1 : 10, může se stát, že při maximálním využití linky získáte pouhou desetinu rychlosti, tedy 0,1 megabitu za vteřinu. To pak negativně ovlivní kvalitu přehrávání videí. Dalším důležitým parametrem je stabilita připojení. Pokud není připojení dostatečně kvalitní, dochází ke ztrátě tzv. packetů. To se pak negativně projevuje na době odezvy. Průměrná doba odezvy by neměla být větší než 80 ms a neměl by být velký rozdíl mezi jejím minimem a maximem. Pokud je tento rozdíl větší (například minimum 20 ms a maximum 100 ms), dochází pravděpodobně ke ztrátě packetů, a to může nepříznivě ovlivnit plynulost přehrávání. Dobu odezvy si můžete otestovat ZDE. Dále můžete zkusit nastavit neomezenou velikost úložiště pro Adobe Flash player (pravým tlačítkem myši na přehrávač videa >> položka Settings >> třetí karta s ikonou složky >> táhlo posunout zcela doprava >> ukončit tlačítkem Close).

Jak se přepíná kvalita videa?

Přehrávač Prima PLAY automaticky upravuje kvalitu přehrávání dle rychlosti vašeho připojení. Můžete rovněž nastavit kvalitu ručně v nabídce pod ikonou nastavení v ovládací liště přehrávače. V takovém případě je ale možné, že nastavíte kvalitu přehrávání vyšší, než je vaše internetové připojení schopné zvládnout, a přehrávání videa pak nemusí probíhat plynule.

Mohu přehrávat videa i přes mobilní připojení k internetu pomocí CDMA nebo GPRS?

Bohužel 3G mobilní připojení obvykle nedosahuje dostatečné rychlosti. Pokud váš telefon podporuje rychlý internet LTE, přehrávání bude plynulé, ale datově náročné. Ze zkušenosti doporučujeme delší videa přehrávat na Wi-fi sítích s minimální rychlostí 1 Mb/s. Rychlost vašeho připojení si můžete otestovat ZDE.

Chci sledovat tituly v kvalitě HD. Jak mám postupovat?

Pokud je HD kvalita u titulu k dispozici a vaše rychlost připojení to dovoluje, bude přehrávání v HD kvalitě spuštěno automaticky. Může pouze chvilku trvat, než systém nastaví kvalitu odpovídající vašemu připojení - vždy se vám ale snažíme ihned nabídnout tu nejvyšší kvalitu, které vám připojení dovolí.

V aplikaci vidím méně filmů, než mám na počítači, proč?

Při komprimaci všech titulů do potřebných kvalit pro veškerá zařízení může dojít ke krátké časové prodlevě, než se daný titul objeví na Vašem zařízení. Pokud Vám delší dobu chybí konkrétní titul, napište nám prosím přes Kontaktní formulář a hned to napravíme.

Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?

Pokud se nacházíte na území ČR, a přesto vás naše služba upozorňuje, že to tak není, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese play@iprima.cz a my se pokusíme s vámi daný problém vyřešit. Do e-mailu je nutné napsat, v jakém městě se nacházíte, název vašeho poskytovatele internetu a také druh připojení (ADSL, mobilní internet ad.).

Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?

Stačí v prohlížeči obnovit stránku s přehrávaným titulem. (Stiskněte F5).

Jak mám postupovat, když mi nefunguje přehrávání na mobilu nebo tabletu?

Pokud se vám zobrazuje informace, že daný titul nelze přehrát, doporučujeme aplikaci restartovat, případně přeinstalovat, popřípadě v aplikaci Prima PLAY smazat všechna stávající zařízení zaregistrovaná v aplikaci. Pokud budou problémy i nadále přetrvávat, napište nám přes Kontaktní formulář.

Nevidím přehrávač / slyším pouze zvuk, co mám dělat?

Problém je způsobem softwarem pro blokování reklamy, pokud takový software ve svém prohlížeti používáte / máte aktivovaný, nebudete v tuto chvíli vidět videopřehrávač a uslyšíte pouze zvuk. Po vypnutí softwaru stačí stránku aktualizovat (F5) a videopřehrávač se zobrazí. Případně je možné stránku otevřít v jiném prohlížeči, kde software nemáte aktivovaný.

Používám v prohlížeči software pro blokování reklamy, bude mi Prima PLAY fungovat?

Pokud v prohlížeči používáte software pro blokování reklamy, nezobrazí se vám v současné chvíli videopřehrávač a uslyšíte pouze přehrávaný zvuk. Doporučujeme software vypnout, nebo použít jiný prohlížeč.

Na mé TV (HbbTV) se musím přihlásit pokaždé znova. Co mám dělat?

Některé modely televizí (zejména se jedná o starší modely TV s verzí HbbTV 1.0) nejsou po vypnutí TV nebo dokonce již po vypnutí HbbTV aplikace technicky schopné udržet informaci o přihlášení uživatele do aplikace a uživatel je nucen se přihlásit po každém spuštění aplikace znovu.

Bohužel, v současné době nemáme řešení, které by tento problém spolehlivě odstranil.

Mám TV Samsung, ale HbbTV nemůžu spustit. Jak mám postupovat?

Televize značky Samsung podporují funkci HbbTV na všech modelech chytrých TV od roku 2012. Abyste funkci HbbTV mohli začít využívat, je nicméně nutné po připojení televize k internetu nejdříve tuto funkci aktivovat.

Jak se to dělá zjistíte v tomto videu od společnosti Samsung Česká republika